fredag den 26. oktober 2007

Klais Cuisine udstiller Collager

I går lykkedes det endelig!
Et særligt udvalg af collager blev hængt op på restaurant Klais i Eskildsgade på Vesterbro, og der bliver de hængende i de næste par måneder.

Mine to assistenter (henholdsvis min kæreste og min onkel) gjorde et fantastisk job og fik på ingen tid mine billeder på plads med millimeters nøjagtighed. Det får de store kys og kram for!

Det kan måske godt tilføjes, som en lille anekdote, at underholdningsværdien var i top under hele forløbet. Jeg havde nemlig intetanende allieret mig med 'ti-tommelfingre Larsen' og 'Ole B - musiker og muldvarp in spe'... Hr. Larsen måtte mønstre al sin fingersnilde og agere onkel B's øjne. -Alt imens mulen regnede kvadratrødder og vinkler i et væk, og undrede sig over, hvorfor vi dog i al verden havde valgt, at bruge usynlig, ja, nærmest ikke eksisterende snor til ophængningen? Tja...bum...Op kom dog alle collagerne, og de usynlige rester blev også fejet af vejen. Så nu hænger 'efterårs kollektionen' på Klais, og venter på at blive beset af de spisende gæster.

Ingen kommentarer: