tirsdag den 14. august 2007

KUNST på bloggen

Her på siden har jeg linket til mit online fotoalbum, hvor jeg løbende vil uploade foto's af mine egne værker.

Jeg arbejder for tiden med en collageteknik, der blander flere elementer af maleri, tegning, kalligrafi, stencilling, tryk.
Det er et nyt udtryk for mig, og ligner ikke mine tidligere produktioner. Billederne har, udover en ren æstetisk kant, også en samfundspolitisk bagtanke, der gerne opstår underbevidst i processen.

Tjek tingene ud og skriv gerne en kommentar.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Galatius, det ser sgu fedt ud. Glæder mig til at følge med.
kh Runge

Anonym sagde ...

Kære Nille,
En rigtig fed side - har naturligvis gjort alle omkring mig opmærksomme på debutanten!
Er - som altid - vild med dine billeder.
Glæder mig til at følge din enorme kreativitet og ikke mindst til at læse dine kommentarer om verden, livet mm.
Mange kærlige hilsner
Lone