lørdag den 1. marts 2008

Nyt på vej...langsomt men sikkert

skrider produktionen af nye værker frem. Der har heldigvis været en vis interesse i mine collager, og jeg er så småt gået i gang med at skimme avisernes billeder for inspiration og materiale.

Nu er arbejdsbordet også blevet ryddet for restklip, små stykker bånd, der har klistret sig fast i kampens hede, og reklamer og cd'er og andet smårod, der sniger sig op på bordet, så snart jeg vender ryggen til. Det har sit eget liv, sådan et arbejdsbord. Og det samme er jeg bange for, at penslerne i skylleglasset også snart får, hvis ikke jeg tager affære...en eller anden morgen vil jeg stå op og finde, at de er begyndt at male stuen muggrøn helt af sig selv, og det har jeg altså ikke fået talt igennem med min anden og mere renlige halvdel...

Så fat tålmod og hold interessen levende. Billedarkivet vil snart blive opdateret og forhåbentlig byde på godt nyt for syn og sind...

Ingen kommentarer: