onsdag den 18. juni 2008

Irma får ikke varen i posen...

men leverer et skuffende resultat af den stort opslåede konkurrence Irma moving arts.

Først tak til alle jer, der har stemt på Sound of Safari, mit eget bidrag til konkurrencen.
Mine moralske skrupler var store, da jeg opfordrede jer til at stemme på mig, for ualmindeligt meget god kunst nåede movingarts-siden. Jeg befandt mig undervejs i uovertruffent selskab...selvom posen også gemte sin del discountvarer.

Skuffende er derfor den følelse, jeg sidder tilbage med, efter at have set dommerenes og publikums valg.
Dommerpanelet havde fire poser at gøre godt med. De havde maleri, tegning/illustration, video/lyd, grafik og foto at vælge imellem...i tusindevis. Valget faldt på tre fotografier og et grafisk indslag. Publikumsprisen gik til et fotografi. - Ensidigt og kedeligt. Ingen provokation, ingen afsøgning af grænser, ingen æstetiske ambitioner...skuffet...Nu har jeg hældt lidt galde ud, men besøg selv www.irmamovingarts.dk/Default.aspx og dan din egen mening...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Pernille!
Du har ret,temlige dårlige valg, når man tænker på, hvad der var at vælge imellem.Dit ikke mindst!
Knus Merete