tirsdag den 3. juni 2008

Hjælp mig...der er nye æg i kurven...

Irma Moving Arts Konkurrence...

Endelige har jeg fået lagt nye æg i kurven...som tusinder af andre håbefulde amatører og professionelle billedmagere, har jeg meldt et billede til Irmamovingarts - en konkurrence om at komme på den kendte Irmapose, og dertil måske endda vinde 25.ooo kr.

Der kåres 5 vindere...4 udpeges af en jury, og den 5. vælges af webgalleriets gæster.

Hjælp mig med at komme fremad i kunstjunglen og stem på mit billede ved at klikke på linket til venstre under 'Se Kunsten' - Irma moving arts konkurrence
(eller kopier til browser: http://irmamovingarts.dk/Gallery.aspx#/Maleri/3708/)

Men skynd jer, for afstemningen løber kun frem til den 10. juni!

Billedet hedder Sound of Safari og er en collage med fotos fra Sydafrika taget af Jens Galatius.
(det ligger under 'maleri', side 76, hvis man skal finde det fra forsiden)

Hvis man tilmelder sig Irmamovingarts nyhedsmail, vil man blive løbende opdateret om konkurrencens forløb...


- Husk, I må endelig ikke lade jer distrahere af de andre tilmeldte billeder...der er rig mulighed for at forelske sig i de mange fede indslag...men gå direkte til Sound of Safari...for man har kun én stemme!

Ingen kommentarer: