torsdag den 4. oktober 2007

STEM, stem og stem

Så er det endelig blevet muligt at stemme på mit billede i kunstnerklubben på Søstrene Grenes hjemmeside www.grenes.dk

Man finder siden, klikker på 'kunstnerklubben' og igen på 'konkurrence'...og så skulle mit billede 'Vidunderlige Marylin' gerne tone frem sammen med et væld af andre, men selvfølgelig langt mindre interessante billeder.

Hvis jeg bliver månedens billede, deltager jeg i konkurrencen om 10.000 kr og en god omgang reklame. Årets vinderbillede bliver nemlig trykt på og pakket sammen med søstrenes egne lærreder...så billedet kommer ud i alle grenebutikkerne til inspiration og beundring;-)

Jeg håber, at I vil stemme selv...og få jeres venner og familie til det også. Lidt tvang kan være nødvendig, men det skal I ikke holde jer for gode til...det er hårde metoder, der skal til, hvis man vil frem i kunstverdenen!

Ingen kommentarer: